پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150352
ايران با آمريکا رايزني کرده است
تاریخ انتشار : 1393/11/09 10:07:37
نمایش : 1286
منابع ديپلماتيک مي‌گويند واشنگتن احتمالاً براي نماينده تازه معرفي شده ايران در سازمان ملل رواديد صادر مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، منابع ديپلماتيک مي‌گويند انتظار مي‌رود دولت آمريکا براي «غلامعلي خوشرو» که به تازگي براي نمايندگي دائم ايران در سازمان ملل انتخاب شده رواديد صادر کند.

وزارت خارجه ايران روز چهارشنبه اعلام کرد که «غلامعلي خوشرو» به عنوان نماينده جديد ايران در سازمان ملل متحد انتخاب شده است. با اين حال مشخص نبود که آيا واشنگتن انتخاب وي را تأييد کرده يا خير.

خبرگزاري انگليسي رويترز بامداد پنجشنبه از قول برخي منابع ديپلماتيک از جمله يک مقام ارشد ايراني گزارش داد دولت آمريکا به احتمال زياد آقاي خوشرو را براي تصدي اين سمت تأييد خواهد کرد.

يک مقام ارشد ايراني به رويترز گفته انتصاب آقاي خوشرو از قبل در سطح بالا بين مقامات ايران و آمريکا مورد بحث قرار گرفته بود.

يک منبع ديپلماتيک غربي هم گفت: «خوشرو قبلاً به عنوان سفير در هيئت نمايندگي ايران در سازمان ملل بوده و در صورتي که اتفاق عجيبي نيفتد، وي از طرف سازمان ملل تأييد مي‌شود.»

در همين حال يک مقام آمريکايي هم به رويترز گفت: «ما از گزارش‌هايي مبني بر اينکه ايران غلامعلي خوشرو را به عنوان نماينده دائم خود در سازمان ملل انتخاب کرده آگاه هستيم.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html